Què són les comissions?
L’AMPA divideix les seves tasques en diferents comissions de treball formades per pares i mares voluntaris. Aquestes comissions són les responsables que les activitats i serveis de l’AMPA funcionin correctament.
L’accés és obert i voluntari a qualsevol membre de l’AMPA, especialment totes aquelles persones que tinguin alguna relació directa amb l’activitat de la comissió i/o que tinguin interès a col·laborar-hi.
Com ens organitzem?
Per a organitzar el treball de la manera més efectiva possible, el voluntari/ària haurà de saber:
—Les persones interessades hauran de posar-se en contacte amb la comissió a través del correu electrònic que s'associa a cadascuna d'elles.
—Dir la disponibilitat en hores i dies que té.
—Explicar breument què pot aportar en la comissió triada.
—Si proposen una activitat hauran de ser part activa de la seva organització comptant sempre amb el suport d'altres voluntaris/as i AMPA
A continuació us detallem les comissions que tenim i dintre d'aquestes està tota la informació de cadascuna:
- ACTIVITATS EXTRAESCOLARS: Coordinar i vetllar pel funcionament dels tallers que s'organitzen des de l'AMPA en horari no lectiu.
- BIBLIOTECA: Gestió del funcionament en horari no lectiu i manteniment d'aquest espai. Comissió mixta (Escola-AMPA)
- CARNESTOLTES: Organització de la comparsa de l'escola per al Carnestoltes municipal.
- CONSELL ESCOLAR MUNICIPAL: Representació dels pares i mares de l'Escola El Farell en el Consell Escolar Municipal de Caldes de Montbui.
- CONVIVÈNCIA, XERRADES I CURSOS ADREÇATS A FAMÍLIES: Suport a la comunitat educativa per compartir opinions i millorar les relacions i convivència a tota l'escola. Cercar, coordinar i gestionar cursos d'interès pels pares i mares. Comissió mixta (Escola-AMPA).
- COORDINACIÓ DE DELEGATS: Representació i interlocutor del grup de delegats/des de classe i nexe entre l'escola i els delegats/des i/o l'AMPA i els delegats/des.
- DISTRIBUCIÓ DE LLIBRES: Suport i participació en el procés de venda. Suport i participació en el procés de socialització conjuntament amb la direcció i mestres.
- HORT: Seguiment i manteniment de l'espai. Comissió mixta (Escola-AMPA).
- MENJADOR I ACOLLIDA: Gestionar i vetllar pel bon funcionament d'aquest servei. Comissió mixta (Escola-AMPA)
- XARXES SOCIALS: Gestió i manteniment del Blog, Twitter, Facebook i Instagram de l'AMPA
- TORNEIG MEMORIAL ROSARIO SÁNCHEZ: La gestió i treball d'aquesta comissió és puntual, comença a partir d'abril i acaba el primer cap de setmana de juny que és quan es realitza el torneig.